Söka projektbidrag scenkonst utan bestämda föreställningsdatum?

Hej!
Jag vill söka projektstöd för skapandet av en föreställning. Vi har dock inga bestämda föreställningsdatum, vad ska vi då skriva under uppgifter om föreställningar? Ökar chansen att få bidrag om vi har en fastställd spelplats för premiär?

Vänligen,
Moa.
Moa (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej,
    Det är alltid bra att så mycket som möjligt är klart när ni ansöker. Planerat startdatum och planerat slutdatum för projektet ska ni skriva in. Vi är medvetna om att det kan vara svårt att göra en bedömning om hur många föreställningar som ska spelas och när, särskilt med tanke på pandemin. Men gör en bedömning hur mycket ni tänker spela i relation till er tänkta budget. Vad gäller platser så kanske ni också har en tanke på var i Sverige ni tänker spela. Du kan i rutan i slutet av blanketten skriva att föreställningsdatum eller spelplatser inte är klara.

    Vänligen,
    Anna