Får vi lov att använda återstående pengar till andra budgetposter?

I vår beviljade ansökan är inköp av material specificerat till 50 000 kr. Det finns pengar över på andra poster (t.ex personalkostnader), får vi använda överskjutande medel till mer materialinköp?

Detta skulle möjliggöra fortsättning och utveckling av pågående aktiviteter inom de områden vi fått bidrag till.

Kristina

Kommentarer

  • Hej Kristina,
    om ni vill omfördela posterna i ert beviljade bidrag så ber vi er att kontakta er handläggare. Det är handläggaren som avgör i de enskilda fallen.
    Vänliga hälsningar
    Elisabet