Vad ska man ange under "Beviljat annat statligt stöd med anledning av inställt kulturevenemang"?

Hej,

Om man fick stöd för särskilda behov i kulturlivet 2020, ska man då ange summan under den här punkten i ansökan?

* Beviljat annat statligt stöd
med anledning av inställt
kulturevenemang

Kommentarer

  • Hej Mikael
    Nej, man ange gärna detta under "övriga upplysningar" eller "beskrivning av verksamheten" precis i slutet av blanketten. Det underlättar för oss i beredningen av er ansökan (även om vi har tillgång till informationen i våra system) och ger värdefull info om er ekonomiska situation.
    Kulturrådet