Behövs en handlingsplan inför ansökan av Skapande skola?

Är det ett krav att skriva en handlingsplan för bidraget innan vi lämnar in själva ansökan eller efter att vi får beslutet?

Kommentarer

  • Ja, då ni sänder in er ansökan om Skapande skola-medel intygar ni att det finns en handlingsplan. Ni behöver inte bifoga den, men ni behöver ha den för att säkerställa att Skapande skola-verksamheten blir ett komplement till den ordinarie verksamheten.