Tips för att hitta kulturaktörer till förskolan för Skapande skola

Hade svårigheter förra läsåret att hitta kulturaktörer som erbjuder projekt för förskolans målgrupp. Man är van att jobba med grundskolebarn, men inte yngre. Kan ni hjälpa till med tips på aktörer som har program för de minsta barnen?

Kulturrådet