Avslag på inställda evenemang

Vi sökte stöd för inställda evenemang, perioden juli-sept-21 och fick stöd.
Våran ansökan för perioden okt-dec-21 för inställda evenemang var likvärdig och vi fick avslag, varför?
Melodybox
KUR 2021/6880

Kommentarer

  • Hej Stefan
    Mejla din fråga och informationen ovan till krisstod@kulturradet.se där vi lättare kan besvara individuella frågor. Du kommer kunna ta del av orsak till avslag. Dock har vi inte möjlighet att göra individuella motiveringar till våra beslut eller göra ytterligare bedömningar av ansökan.

    MVH Camilla
    Kulturrådet