Avslag Ansökan

Hej!

Jag undrar varför vår ansökan fick avslag? Ansökan: KUR 2021/6612
Produktionsbolagen som producerade Özz shower har fått beviljat stöd men inte artisten som skulle medverka.

Bästa hälsningar Josefin och Özz

Josefin

Kommentarer

  • Hej
    Kulturrådet formulerar inga individuella motiveringar till besluten i krisstödet. Dock går det att få reda på grunden till avslaget via krisstod@kulturradet.se. Uppge organisationens namn och ärende-nummer.

    Ansökningar kan avslås av följande orsaker: ej komplett ansökan, ej behörig sökande, ej godkända evenemang, annan orsak (detta är ofta en kombination av ovanstående orsaker).

    MVH Camilla
    Kulturrådet