Återstartstödet

Hej.
2000 tecken är väldigt kort för att beskriva flera projekt. Kan jag maila in separata projektbeskrivningar till er efter deadline?
Robin Jonsson

Kommentarer

  • Hej Robin,

    Vi är tvungna att upprätta begränsningar i utrymmet för att göra processen hanterbar, då vi kan få in tusentals ansökningar som vi behöver läsa igenom.

    Vid behov kan ni dock i denna ansökningsomgång inkomma med flera olika ansökningar om de rymmer olika projekt som är så pass olika i sin utformning att det blir rörigt att få plats och särskilja dem i enda ansökan.

    Det finns heller ingen begränsning att bifoga flera dokument än de efterfrågade men vi uppmanar er ändå att försöka hålla er inom ramarna då vi inte kan garantera att att vi kan ta hänsyn till icke-efterfrågade bilagor.

    Vi kommer ha ambitionen att efterfråga komplettering av saknade bilagor i denna ansökningsomgång, men då denna hantering är tidskrävande uppmuntrar vi er till att försöka få in allt direkt.

    Mvh
    Johan