Återstartsbidraget

Hej!
Vad är senaste dag för redovisning av återstartsbidraget?
Sofi

Kommentarer

  • Hej!

    Sista redovisningsdag för krisstöd/återstartsbidrag är 2023-09-01. Redovisningen görs i onlinetjänsten och öppnar ca 28 dagar innan sista redovisningsdatum.

    Tips! Du kan alltid se redovisningsdatum för dina ärenden i onlinetjänsten.

    Allt gott!
    Kulturrådet
  • Hej!
    Vi skulle gärna vilja förbereda oss och se en liknande redovisningsblankett? Finns det?
    Vänligen sofie
    Sofiebofie
  • Hej,
    Den är inte framtagen än utan kommer senare i vår.

    Vänligen
    Anna