Återstartsbidraget Vs. Projektbidrag inskickat i februari?

Hej!

Vi ska ansöka om Återstartsbidraget men sitter just nu och även väntar på besked ang. Projektbidrag till konsertverksamhet som skickades in i februari.

Då deadline för Återstartsbidraget är den 4/5 så vet vi inte hur det blir om vi råkar söka för samma saker som vi väntar besked för från projektbidraget i feb?

Vi ska söka för andra och nya projekt/konserter med, men om den ansökan vi väntar besked på ej blir godkänd, eller vi inte får hela beloppet vi sökt, så vill vi ju gärna ta med de kostnaderna och projekten/konserterna i denna ansökan.

Har ni något datum när vi väntas få besked på det tidigare projektbidraget? Eller ska vi bara chansa och söka för "allt" och hoppas det går att lösa bra på ett senare tillfälle?
Andreas