Vad händer om vi inte genomför projektet?

OM man får beviljat sökt bidrag - och inte genomför det. Och INTE har använt några pengar - blir man då STRAFFAD på något sätt.
Ansökningshamdlingarna ska ju vara inne redan idag, så svar önskas snarast.
Mvh. Mimmi,

Marie-Louise Nilsson

Kommentarer

  • Hej Marie-Louise

    Beklagar sen respons på din undran. Kan lugna dig med att ansökningsomgången är öppen t.o.m idag, onsdag 4 maj 23:59, för samtliga konstområden.

    Nej, ni "straffas" inte om ni inte genomför projektet men kommer bli återbetalningsskyldiga på beloppet. I vissa fall kan man dock ansöka om att få göra ändringar i beviljat projekt utifrån nya förutsättningar.
    Johan