Återstartsbidrag. Inom vilken spann ligger lön för projektledare inklusive sociala avgifter?

Inom vilken spann ligger lön för projektledare inklusive sociala avgifter?
Dragan Nikolic

Kommentarer

  • Hej Dragan

    När det gäller grundläggande villkor, tillämpliga branschavtal eller motsvarande villkor avseende löner/arvoden/gager/ersättningar/tariffer hänvisar vi till i första hand till följande instanser och till andra jämförbara organisationer.

    Johan