Svårigheter att skicka in blanketten

Hej. Det går inte att sända iväg min blankett om återstartsbidrag. Trycker jag på OK knappen så kommer det upp att det är fail. Jag kan ju skriva ut blanketten och skicka via brev om inte detta funkar. Jag har sparat den några gånger och det har funkat men det funkar inte att skicka den till er!
Dansbandskungen

Kommentarer

  • Hej
    Nu har deadline passerats och det är inte möjligt att skicka in ansökan idag.

    Våra tekniker rapporterar att vi hade vissa driftstörningar i natt kring midnatt, och de arbetar på att säkerställa att de som drabbades och vars ansökningar "fastnade" eller inte fick bekräftelse kommer kontaktas under dagen idag.

    Tack för ert tålamod
    Johan