Önskas fler bilagor än de obligatoriska?

Hej Jag har skickat in min ansökan, men blev lite tveksam nu, jag bifogade bara de bilagor ni efterfrågade vad gäller företaget och ekonomi, men kan man bifoga andra dokument också? Typ Manus, CV, eller andra bilagor som beskriver arbetet? Jag hittade ingen information om det men tänker att man har större chans att få om det ingår. Och hur gör jag i så fall om jag nu redan skickat in min ansökan?
Mia

Kommentarer

  • Hej Mia

    Pga av den förväntade stora mängden ansökningar så undanber vi oss i möjligaste mån att få fler bilagor än de begärda. Det finns dock inget hinder att bifoga fler bilagor och ej heller att komplettera bilagor i efterhand, men vi kan inte garantera att vi har möjlighet/tid att ta dem i beaktan när vi går igenom ansökan utan bedömningen sker primärt på innehållet i den faktiska ansökningsblanketten. Tack för förståelse
    Johan