Återbetalning Skapande skola, till vilket konto?

Vilket konto ska användas för återbetalning av bidrag för Skapande skola-projekt?
Tina

Kommentarer

  • Hej Tina!

    Vid återbetalning, vänligen betala in summan till Statens kulturråd bankgiro 5052-3950 senast det datum som kommunicerats till dig av bidragets administratör. Ange aktuellt ärendenummer för ansökan/bidraget.
    Kulturrådets organisationsnummer är 202100-1280.

    Hoppas detta är till hjälp! Annars är du välkommen att höra av dig igen.

    Med vänlig hälsning Kulturrådets support, Eliana

    Kulturrådet