Återbetalning av överskott

När och hur återbetalar vi överskottet från vår verksamhet med kulturstöd? Projektet har beteckningen KUR 2023/xxxx.
Erik

Kommentarer

  • Hej,
    Oanvänt bidrag betalar ni till: Statens kulturråd bankgiro 5052-3950. Ange ert diarienummer. Kulturrådets organisationsnummer är 202100-1280.

    Mvh
    Kulturrådet
  • Hej,

    var på er hemsida hittar jag redovisningsblankettt för beviljat bidrag för läsfrämjande insatser?
    Pernilla
  • Hej!

    Redovisningsblanketten för ditt ärende hittar du i onlinetjänsten. Blanketten blir tillgänglig 28 dagar före sista redovisningsdag. Om du öppnar ärendet klickar du på "ny blankett" och får då upp den.

    Om du vill se en kopia på hur blanketten ser ut kan du hitta en under punkt 7 på bidragets sida här: Stöd till läs- och litteraturfrämjande insatser - Kulturrådet (kulturradet.se)

    Mvh
    Johan
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.