Stärkta bibliotek - sträcker sig över två år men är 12 månader

På frågan om insatsen sträcker sig över flera år, under jag hur jag ska tänka?
Projektet planeras börja augusti 2018 och pågå till augusti 2019. Alltså sträcker det över två olika år men pågår totalt 12 månader. Planerar inte att söka för ytterligare ett år. Vad ska jag skriva?
mvh
Eva

Kommentarer

  • Hej Eva,
    och tack för din fråga. Eftersom det rör sig om ett 12-månaders projekt så ansöker du om ett 1-årigt bidrag.
    Vänliga hälsningar
    Elisabet