Ansökan Läs- och litteraturfrämjande insatser

I ansökan står det att vi ska skicka in omsättning från senaste fastställda årsredovisning/motsvarande, samt resultat från senaste fastställda årsredovisning/motsvarande.

Jag arbetar för Kultur- och fritidsförvaltningen i Luleå kommun. Vår ekonomiavdelning behöver veta om detta gäller kommunens omsättning, Kultur- och fritidsförvaltningens omsättning eller något annat?

Sara

Kommentarer

  • Hej Sara!
    Tack för din fråga. Som kommunal aktör kan ni bortse från dessa frågor i blanketten. Skriv noll i fälten.
    Stödet kan också sökas av företag, ideella organisationer etc. – därför finns frågorna om omsättning med.
    Filippa