Ändring i projektbeskrivning

Vi har inte beviljats hela bidraget som sökts.  Vi kommer därför att få förkorta och göra om vissa projekt för att budgeten ska räcka. Behöver vi skicka in till er att vi ändrar vissa delar  i vår projektbeskrivning? Finns det då risk att bidraget minskas ytterligare?
Madeleine

Kommentarer

  • Hej!

    Om ni gör större förändringar i projektet ska ni kontakta ansvarig handläggare och få dem godkända. I vissa fall behöver man även fylla i en reviderad budget. I samband med beslut kan det vara ett villkor som ställs för att få ta emot bidraget.

    Kontakta din ansvariga handläggare. Du ser hens namn i ditt ärende i onlinetjänsten. Samtliga medarbetares kontaktuppgifter finns på vår hemsida.

    Mvh
    Johan