Ändring från lön till F-skatt

Hej! Vi har fått beviljat stöd för vår ansökan om projektbidrag till särskilda behov med anledning av Covid-19. I en av våra kostnadsposter angav vi lön för en projektkoordinator. Nu önskar koordinatorn som har F-skattsedel att ta det på faktura via sitt företag istället. Går det att ändra kostnaden från lön/arvode till F-skatt och ange detta i redovisningen?
Mvh,
Mario
Mario Castro Sepulveda

Kommentarer

  • Hej Mario,
    Er ansökan baserades på uppskattningar och vi har full förståelse att att verksamheten/projekten inte kunnat utföras exakt som planerat. Ni förväntas redovisa utfallet, men den typen av detaljer du nämner saknar betydelse för oss. Det primära är att ni har kunnat bedriva kulturverksamhet och det ekonomiska utfallet.

    mvh
    Johan