Ändring av Skapande skola-projekt

Vårt projekt ska enligt ansökan riktas mot åk 5 och 6 under våren 2021 men efter samtal med skolan har det visat sig att åk 4 och 6 lämpar sig bättre för dem under våren. Hur ser ni på att vi gör den ändringen? Ändringen påverkar inte aktiviteter och innehåll, endast barnens ålder.

Kommentarer

  • Det går bra att göra den här typen av ändringen utan att skicka in en förfrågan om projektändring. Större ändringar som t.ex. berör innehåll behöver skickas in för godkännande innan ni genomför förändringen. Inför större förändringar mejlar ni skapandeskola@kulturradet.se och beskriver önskemålet om förändringen samt den eventuellt nya budget det medför. Glöm inte att ange ert diarienummer i mejlet.