Ändra uppgift i de förifyllda fälten i blanketten

Hej
Jag har fått en ny mailadress och vill ändra den förtryckta i blanketten. Men texten i de grå fälten är låst. Hur gör jag?
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Morgan,

    När du loggat in i Onlinetjänsten med dina inloggningsuppgifter, gå till "Mina kontaktuppgifter" i övre högra hörnet. Klicka på Redigera. Spara efter att du har ändrat uppgifterna.

    När du sedan öppnar blanketten igen ska fälten uppdateras. Om de inte gör det kan du behöva göra följande:
    Ställ markören i den ruta som heter "*Ansökan avser följande organisation/institution/grupp" på sidan 2, och flytta sedan markören med hjälp av tab-tangenten, så ska de förifyllda fälten uppdateras.

    Vänligen
    Alan
  • Jag har gång på gång gått in och ändrat mitt efternamn. Men ändringen registreras inte. Hur gör jag?
    Pia Arnedotter
  • Hej,
    Du har svaret i inlägget ovanför ditt.

    Mvh
    Kulturrådet