aktieutdelning

Hej,

Jag undrar om man kan ta en aktieutdelning under 2023 om man har fått bidrag under 2021 och 2022. Under 2020,2021 och 2022 (under pandemin) gjordes inga vinster men det finns upparbetade vinster sedan innan pandemin. Kan jag dela ut detta under 2023?

Bara så jag inte gör något som är fel enligt er...
En som funderar..

Kommentarer

  • Hej! Vi kan inte göra en enkel bedömning av detta utan att förstå mer om situationen och detaljerna - inkom med en lite utförligare beskrivning till kulturradet@kulturradet.se - var noga med att ange ärendenummer och bifoga årsredovisning med resultatrapport för det senaste verksamhetsåret.
    Nikola