Vilken slags plast det är i kartongen hos Stinas Kycklingpanna

Vilken slags svart plast är ugnskartongen hos Stinas Kycklingpanna täckt med på insidan som ligger mot kycklingen, PTFE, Nylon, ???
Anders

Kommentarer

  • Hej Anders!
    Tack för din fråga. Materialet är kartong med polyethylene terephthalate en yta som passar för förpackningar där temperaturmotstånd och en fettbarriär är viktig.
    Tveka inte att återkomma om du har fler frågor.
    vänligen,
    Anna