Vilken låt är det i TV reklamen - När du ler mot någon när du ser på någon...

Vilken artist är det som gör reklamlåten "När du ler mot någon när du ser på någon är att ge hela livet en chans"? Vad är titeln på låten?
Ulf Cronsell

Kommentarer

  • Hej Ulf!
    Tack för din fråga. Roligt att du gillar vårt låtval. Musiken i filmen är hämtad från legendaren Bengt Palmers låtskatt. ”Att le mot någon” släpptes 1969 med sångerskan Eleanor Bodel, som fick sitt stora genombrott med dunderhiten ”One way ticket”.
    vänligen,
    Anna
  • Oneway ticket are originally  Neil Sedakas worldwide 1959-hit song

    markus