Vart köper jag butiksgrillad kyckling?

Tyvärr så går ju ICA och Coop mer att dom ska tvinga på oss "deras" produkter och det även gällande grillad kyckling! ICAs är fruktansvärd och Coops är väl ätbar, men ingen är så perfekt och god som ORIGINALET Kronfågel 😀
Så jag undrar VAR kan jag egentligen köpa den? Jag bor i Märsta
Daniel Ramklo

Kommentarer

  • Hej Daniel!
    Vad kul att du gillar Kronfågels butiksgrillade kyckling. ICA har centralt sagt att de vill ta in vår kyckling men sen är det upp till varje butik att ta in det sortiment som de bedömer passar deras kunder. Jag skulle föreslå dig att be din butik ta hem kycklingen och höra vad de säger. De kanske kan tänka sig att göra det.
    med vänliga hälsningar
    Anna