Till senaste kommentaren

Varför har min innerfilé en lång sena i mitten?

Hej!
Det var en lång sena i mitten av alla mina innerfiléer. Jag kan inte påminna mig om att de brukar ha en så grov sena som det är i den stora filén. Jag trodde att Innerfilé var den lilla delen av filén och inte den utskurna mittdelen av den stora filén. Har jag missuppfattat?
Anna

Kommentarer

  • Hej Anna! Tack för din fråga.

    Precis som du skriver är kycklinginnerfilén en mindre styckningsdetalj än den större kycklingfilén.

    Det är tråkigt att höra att du inte var nöjd med din kycklinginnerfilé. Vi kan i dagsläget inte ta bort senan som sitter i filén i det frysta sortimentet men den kan man själv dra eller skära bort före tillagningen. Det är alltså en sena som är tillhörande innerfilén.

    Vi kan dock erbjuda en finputsad produkt av innerfilé utan sena i det kylda sortimentet. Produkten heter Små & Fina Filéer. Läs gärna mer här: https://www.kronfagel.se/product/sma-fina-fileer/

    Vänligen,
  • Hej.
    Har köpt den finputsade innerfilén i kyl sortimentet. Den hade visst en sena., så nu har jag kyckling slamsor.
    Maria Zander
  • Hej!
    Tack för att du hör av dig. Det var ju tråkigt att höra och vi beklagar att innehållet i förpackningen inte motsvarade dina förväntningar. För att kunna hjälpa dig vidare och även informera vår kvalitetsansvarig, behöver vi lite mera info. Fint om du därför kan fylla i uppgifterna som går direkt till vår konsumentkontakt under den här länken.

    med vänliga hälsningar


    Anna
  • Hej! Jag har inte kvar förpackningen,  tror inte det va bara den förpackningen.  Tror alla era förpackningengar med färska filéer ochså har den där senan. Kanske ni inte hade det förut, inte vet jag. Ni hade skrivit att dom färska inte hade senor men det stämmer inte.
    Maria Zander
  • Hej Maria!
    Tack för din kommentar. Verkligen tråkigt att höra och jag beklagar att vi inte uppmärksammat detta i vår produktion. Vi kan dock inte besvara och hjälpa dig med en reklamation utan att ha mer uppgifter. En bild på dina filéer hade ju också varit bra att kunna skicka till kvalitetsavdelningen. Bilder kan vi använda i utbildningssyfte med vår personal. Dock vill jag att mina kollegor på konsumentkontakt besvarar och då behöver du skicka in en reklamation till oss. Jag ber att vi avslutar dialogen här. 
    vänligen, 

    Anna

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.