Varför får man recept på makaroner och ketchup när man söker recept på kycklinglår?

Är ni riktigt kloka eller?
Anders Kedemark

Kommentarer

  • Hej Anders!
    Tack för din fråga. Vet inte om du har använt ngt sökord förutom kycklinglår. Men oavsett, sökresultaten styrs av algoritmer. Sökresultat är olika för alla beroende på hur vars och ens sökhistorik ser ut. Så, det är svårt att svara på varför du får upp detta i ditt sökresultat.

    vänligen,
    Anna