Varför denna skillnad på mina MAX nuggets

Har två paket på kyckling nuggets MAX. Men när jag öppnade jag den ena så får de så bleka?
Ni kan se skillnaden på bilden

Kommentarer

  • Hej Helena
    Tack för att du hör av dig. Tråkigt att du inte var nöjd med din produkt.

    Vi på Kronfågel jobbar hela tiden med att utveckla våra produkter och hitta nya spännande smaker. Vi har därför valt att se över våra omtyckta Max Chicken Nuggets och har utvecklat ett nytt recept på paneringen för att höja smakupplevelsen. Vi har nu en god tempurapanering på Max Chicken Nuggets och med den justeringen har nuggetsen fått en annan färgton. Bara att ta ut från frysen och värma på.

    För övrigt vill vi passa på att berätta att vi nyligen tagit fram flera olika produkter med kyckling, som vi tror du kanske kan ha intresse av. Bl a vill vi tipsa om andra Kronfågel nuggets som värms i ugn. Vi hoppas produkten inspirerar och gör matlagningen snabb, rolig och enkel. Här hittar du mer recept och inspiration. https://www.kronfagel.se/product/kycklingnuggets-for-ugn/

    med vänliga hälsningar

    Anna