Var kan jag köpa hel fryst kyckling?

Hej!
Nu har jag besökt 4 mataffärer och ingen av dem säljer fryst hel kyckling. Jag bor i Västerås. Vet ni om det går att få tag på i någon butik i Västerås?
Annika Larsson

Kommentarer

  • Hej Annika!
    Först vill jag säga att det verkligen är roligt att du gillar våra produkter 👍😀…men tråkigt att du inte hittar dem i butik. Vi producerar efter efterfrågan och om hel kyld kyckling efterfrågas mer än fryst hel kyckling så ser vi till att det finns i butikerna i första hand, sen kommer fryst kyckling att produceras. Så min rekommendation är att antingen kolla i kyldisken där det finns kyld kyckling alternativt att prova med att kontakta den butik där du handlar och be personalen att ta hem det du vill ha. Då kommer de att kunna ge dig besked om de kan beställa hem eller ej.
    Jag hoppas du får tag på det du söker.
    vänligen,
    Anna