Var kan jag köpa era kycklingspett i Falkenberg?

Kycklingspett

Kommentarer

  • Hej Frans!

    Vad kul att du gillar kycklingspett! 😀

    Men vad tråkigt att du inte hittar dem i butik i Falkenberg. De flesta stora kedjorna har på central nivå sagt att de tar in det mesta av våra produkter men sedan är det upp till varje butik att ta hem det sortiment som de tror kan intressera just deras kunder.

    Det som jag kan tipsa dig om är att kontakta din lokala butik och be personalen att ta hem det du vill ha. Jag hjälper dig gärna med artikelnummer om du vill😊

    Hälsningar,
  • Tack snälla. Jag önskar artikel nummer hos Ica. Vet du om de finns i Halmstad i någon Butik. Vänligen Eva
  • Hej!

    Jag kan tyvärr inte se det för någon butik så jag får även här hänvisa dig till att kontakta butiken.

    Här är artikelnummer för ICA:
    Kycklingspett sweet chili: 263941
    Kycklingspett sweet texas:263938
    Kycklingspett kebab: 263942

    Trevlig helg! 😊

    Hälsningar,