Var hittar jag eran kycklingfärs i norrköping?

Jag har letat i flera affärer I Norrköping efter eran kycklingfärs,men kan inte hitta den någonstans?(Förutom Ica där inte eran rabattkupong gäller)

Kommentarer

  • Hej Anita!
    Tack för att du hör av dig. Jag har kollat med vår säljare 🧐 och hen skriver att förutom att den finns på Ica så hittar du den på Citygross.
    Lycka till och jag hoppas att du hittar färsen i ngn butik nära dig.
    med vänliga hälsningar

    Anna