Var hittar jag era produkter?

Hej!
Jag bor i Göteborg och skulle gärna vilja handla Kronfågels kyckling. Undrar vilka butiker ni säljer er kyckling i?
Lennart

Kommentarer

  • Hej Lennart!
    Tack för din fråga. De flesta produkterna tas in av de stora kedjorna som ICA, Coop, samt i butiker som ingår i Axfoods butiker, t ex Willys. Vi har dock ett stort sortiment så alla handlare väljer inte alla produkter. När det är något du saknar ber jag att du hör med din butik om de kan ta hem en produkt till dig.
    Här är länk till vårt produktsortiment.

    med vänliga hälsningar
    Anna