Var finns Bosarpskyckling eko?

Vi bor i Borrby f n. Närmsta butik på Österlen som säljer Bosarpskyckling?
Lars Kleberg

Kommentarer

  • Hej Lars! Tack för din fråga,

    ICA, Coop och Bergendahls butiker (City gross, Matöppet och Matrebellerna) tar alla in kylda/färska produkter från Bosarps. Willys och Hemköp tar in helfågeln, bröstfilé och lårfilé men inte färs, ben eller kycklinglever. I det frysta sortimentet tar ICA hem samtliga produkter, Coop tar hem Hel kyckling samt bröstfilé. Bergendahls och Axfood samt ICA tar in kycklingköttbullarna. Alla butiker har inte alla produkter hemma men man kan själv kontakta en butik och be personalen att ta hem det man vill ha.

    Hoppas detta besvarade din fråga.

    Vänliga hälsningar
    David