Var får jag tag i kycklingskinka till jul?

Jag bor i Uppsala och vill köpa er kycklingskinka till jul. Men hittar inga återförsäljare.
Har ni slutat med produkten? Om inte var kan jag köpa den?

Kommentarer

  • Hej Anna-Karin!
    Tack för din fråga. Ja, tyvärr har vi ingen kycklingjulskinka längre.
    Till jul har vi kycklingköttbullar, kycklingprinskorv, kycklingfärs och hel kyckling som julprodukter.
    Här är länk till vår produktsida. https://www.kronfagel.se/vara-produkter/
    vänligen,

    Anna