Vad har ni gjort för förändring eran kyckling produkter, dom rena produkterna som bara är kyckling?

Något har hänt sedan ett tag några månader med era rena kyckling produkter pga jag har alltid kunna äta dom men inte längre. Varje gång jag äter era produkter så får jag feber. Spelar ingen roll om det är kycklingfilén, kycklingstek eller Kyckling Innefiler, jag blir så sjuk av dom. Har ni börjat ha i havrefibrer eller något sådant när ni vattenpump dom? Tål inget spannmål. Något har hänt, men vad. Vi har alltid bara köpt kronfågels produkter, men det går inte längre. Mvh Marie Louise
Marie-Louise Johansson

Kommentarer

  • Hej Marie-Louise!
    Tack för din fråga. Vad tråkigt att höra. Vi har inte gjort ngn förändring med kycklingen. I kyld naturell kyckling är det 100% kyckling (den som jag tror du menar) och i fryst naturell kyckling är det 87% kyckling och 13% saltlake. Samma som alla år. Foder som kycklingen får är troligtvis olika då våra uppfödare använder egna grödor samt köper foder från Lantmännen.
    Hoppas du hittar orsaken.
    vänligen,
    Anna