Vad har hänt med kycklingbaconet?

Jag har nu i flera veckor varit i ett läge av totalt elände och sorg. Någon gång runt mitten av mars månad köpte jag mitt sista paket kycklingbacon. Efter flera timmars letande på bl.a coop, ica och willys har jag kommit till den hemska upptäckten att ingen av de säljer kycklingbacon. Skyltarna hänger kvar i butikerna men inget ligger på hyllorna. De som jobbar i affären har inte heller någon aning om vad som har hänt så som sista försök vänder jag mig direkt till er. Vad har hänt med Kronfågel kycklingbacon?

Folke

Kommentarer

  • Hej Folke!
    Roligt att du gillar vår kycklingbacon. Nej, det ska finnas för butikerna att ta hem men det är inte så mycket butiker som har hemma. Vad säger de om du ber dem att beställa hem till dig? Kan de inte göra det?
    vänligen,
    Anna