Vad har hänt med förpackningarna i frysdisken?

Hej!
Påsen såg inte ut som den brukar. Den var nästan helt vit med lite blått. Texten på framsidan: Kronfågel, svensk gårdskyckling, kycklingfilé, mörad, djupfryst, 1000 gram.

Kommentarer

  • Hej Bengt!
    Det stämmer, de ser inte ut som de brukar. 😀

    Vi är jättestolta över att äntligen ha nya förpackningar som är mer miljövänliga i o m att det är mindre med färg på dom. Och så hoppas vi förstås att de upplevs lite modernare i designen också.
    Hoppas du gillar dom!
    med vänliga hälsningar
    Anna