Vad hände med Citron kyckling lådan?

Hej, undrar när citronkyckling pannan försvann? Och varför. Men också om de är så att den finns på någon specifik affär eller leverantör.

Kommentarer

  • Hej Anton!
    Tack för din fråga. Är det Stinas kyckling du menar med citron och timjan? Vi gjorde om Stinas kyckling och kanske var det så att just den smaken du frågar efter inte sålde så bra och utgick ur sortimentet. Men jag tar med ditt önskemål till våra produktutvecklare så får de ta med detta när de tar fram och förändrar sortimentet. 🙂
    med vänliga hälsningar
    Anna