Vad gör jag om förpackningen jäst?

Om förpackningen/plasten höjt upp sig, typ som att kycklingen jäst. Går den att använda utgångsdatum är i övermorgon.
Anna

Kommentarer

  • Hej Anna!
    Tack för att du hör av dig. Det var ju tråkigt att höra och det låter som om produkten kan ha blivit dålig eller ngt kan ha blivit fel med gasblandningen. Oavsett, så ska det inte se ut. För att kunna hjälpa dig vidare och även informera vår kvalitetsansvarig, behöver vi lite mera info. Fint om du därför kan fylla i uppgifterna som går direkt till vår konsumentkontakt under den här länken.

    med vänliga hälsningar
    Anna