Vad gör jag med en produkt som inte luktar gott?

öppnade en obruten förpackning med färska kycklinglår. som vanligt doftar det inte speciellt gott när man öppnar förpackningen men lukten försvinner väldigt snabbt. idag gjorde den inte det.
det luktar lite som gamla ägg. så den är jag inte så sugen på att äta. detta är andra gången på 3 månader som detta händer.

jag provade att skölja bitarna i vatten utan framgång.

senast var jag tillbaka på affären och fick byta.

men idag orkar jag inte det. En gång är ingen gång men 2 gånger på kort tid är inte okej.

Nu finns det värre saker i världen, men jag har trots allt betalat över 100 kr.