Har ni slutat sälja urbenad kyckling?

Har under en längre sökt efter urbenad kyckling. Har frågat efter detta i olika butiker men ingen har detta. Så min fråga till er är vilka butiker saluför dessa och då inom mellersta skåne?
Evalena Arvidsson

Kommentarer

  • Hej Evalena!
    Tack för att du hör av dig. Vi har tyvärr inte produkten längre i vårt sortiment.
    Det jag skulle kunna rekommendera är kycklingsteak, en urbenat klubba som är smakrik och mör vid tillagning. Här är mer info under länken. https://www.kronfagel.se/product/kycklingsteak/

    vänligen,
    Anna