I vilka butiker hittar jag era nya produkter?

Hej!
I reklamen ser jag att ni har flera produkter som jag gärna vill köpa men var säljs dom?
Anna

Kommentarer

  • Hej!
    Vad roligt att du gillar våra produkter.

    Alla butiker tar inte in alla våra nyheter men samtliga svenska kedjor som Ica, Coop, Axfood och Bergendahls tar in Kronfågels produkter. Sortimentet kan dock variera i de olika butikerna. Om du inte hittar det du söker eller våra nyheter rekommenderar vi att du talar med din handlare och ber honom eller henne att ta in produkten till butiken.

    Du kan också kontakta någon av våra säljare direkt.

    Anna