Kan man köpa Kronfågel T-shirts eller annat reklammaterial?

Hej!
Finns det kronfågel-t-shirts eller annan merchendise att köpa?

Vänliga hälsningar
David Haugkrantz

Kommentarer

  • Hej David!
    Tack för din fråga. Vi ha väldigt få reklamartiklar hos oss - det är med tanke på miljön. De T-shirts som finns med Kronfågels logga är framtagna för att vår personal ska ha vid vissa tillfällen, t ex på mässor. Så tyvärr, jag måste göra dig besviken då vi inte har ngt att varken ge bort eller sälja.

    vänligen,
    Anna