Styckdetaljer

Hej specifikt intresserad av vilka delar av kycklingen ni använder er av i er salladskyckling. Nuggets också om den infon finns tillgänglig. Uppskattar ert företag och köper mycket av er och undrar därför detta.

Kommentarer

  • Hej Adam!
    Tack för din fråga. Info om innehåll ligger på respekive produkts artikelsida längst ner till höger. Här är länk till salladkycklingen. Till salladskycklingen är det angivet skinnfritt kycklingkött.
    Till våra nya nuggets för ugn finns inte mer spec än att det är 100% kycklingkött.
    Länk till Kycklingnuggets för ugn är här.

    Sen har vi också MAX kycklingnuggets och i dom är det specat att det är kycklingbröstfilé. Här är länk till MAX Kycklingnuggets.
    Hoppas det var till någon hjälp.
    med vänliga hälsningar
    Anna