Finns inte strimlad kycklinglårfilé med kebabkrydda kvar?

Varför har ni tagit bort den strimlade kycklinglårfilén som var kebabkryddad? Frågade på min Maxibutik och de sa att det var jättekonstigt iom att det var den de sålde mest av.

Kommentarer

  • Hej Lars!
    Vad roligt att du gillar våra produkter. Vi ser hela tiden över vårt sortiment. Vissa produkter byter vi ut, en del är säsongsbetonat som BBQ med kryddade produkter och vissa har vi under hela året. Ibland så är det kedjorna (i detta fall ICA) som väljer att plocka bort den från dras listningar, även om vi som Kronfågel väljer att ha kvar den.
    Produkten kommer inte tillbaka med kebabkryddning. Kika gärna här vad vi har att erbjuda i det kryddade sortimentet.

    Lycka till i köket!
    Anna