Stora bitar

Hej jag äter mycket kyckling. Men jag tycker det är lite förstora bitar. De sitter ofta ihop med varandra också. Jag vet att ni har mindre bitar, men de är ofta dyrare. Snälla gör dom lite mindre.
Mvh
Irene Eklund

Kommentarer

  • Hej Irene!
    Tack för att du hör av dig. Tråkigt att du inte tycker om kycklingen. Svårt att besvara din fråga. Kycklingfilé har en viss storlek och det har ju andra styckningsdetaljer också. Vi säljer strimlad kyckling och andra mindre bitar men de kostar lite mer eftersom det är mer jobb att ta fram dem. Vi har också innerfilé som är en mindre styckningsdetalj. Du får kika i kyldisken efter andra delar helt enkelt.
    vänligen,
    Anna