Vad innehåller Stinas kycklingpanna Original?

Stinas kycklingpanna Original

Är denna kyckling produkt benfri?
Vilka styckningsdelar innehåller den?
Varför framgår inte detta tydligt på er hemsidas produkt blad, tänker att jag inte kan vara den första som frågar eller kan jag själv kanske missat något?

Tackar på förhand för all god mat ni levererar för detta ska vi vara mycket tacksamma 😀

Välsignade hälsningar
Dan

Kommentarer

  • Hej !
    Tack för dina frågor. Stinas kycklingpanna innehåller styckningsdetaljer med ben. Det kan vara olika delar som kycklinglår, ben klubba. Det som skiljer den från andra liknande produkter på marknaden är att den även innehåller bröstfilé.
    med vänliga hälsningar
    Anna
  • Funderar på sluta köpa eran produkt, synd för smaken är god. Men vi är två i familjen, en äter bara bröstköttet, andra äter endast låret. Förrförra gången, en jätteliten bröstbit, idag 3 stora, och resten klubbor, som hundarna får. Så en gick hungrig från bordet.
  • Hej Jennie!
    Tack för att du hör av dig. Jättetråkigt att höra att innehållet i Stinas inte motsvarade era förväntningar, men tyvärr så kan innehållet variera dock är det alltid bröstdel med ryggben i förpackningen - det är vi nog de enda på marknaden att erbjuda. Men kycklingar kan variera i storlek så bröstdel kan vara mindre och större.
    vänligen,
    Anna
  • Så, att saknade bitar är okej då enligt er. Två gånger sen var det en liten bröstbit, tre tuggor stor, denna gång inga lår. Men 4 äckliga klubbor. Jag trodde det skulle vara som på en kyckling, 2 bröst, 2 klubbor och 2 lår
  • Hej Jennie!
    Än en gång, tråkigt att innehållet i förpackningen inte motsvarade dina förväntningar. I Stinas är det inte exakt varje del från en kyckling utan kan vara blandat med olika delar då alla delar först tumlas i en behållare med den våta kryddan och sedan packas efter vikt. Dock är det bröstfilé styckad med ryggben i varje kartong och beroende på kycklingens storlek så kan ju även den här delen variera.

    Om du vill reklamera innehållet i din Stinas så ber jag att du skickar in alla uppgifter och en bild på innehållet till vår konsumentkontakt på den här länken så hjälper mina kollegor dig vidare https://www.kronfagel.se/kontakta-oss/reklamation/

    med vänliga hälsningar

    Anna