Vad är det för material i tråget till Stinas Kycklingpanna?

Hej!

Jag undrar vad pannan som kycklingen ligger i består av för material samt om den har någon ytbehandling eller beläggning?

Kommentarer

  • Hej Eric!
    Tack för din fråga. Vi får kolla upp och återkomma.
    vänligen,
    Anna
  • Är också intresserad av att veta detta

  • Hej igen Anna,

    Jag undrar om ni har kollat upp det ännu?

    Med vänliga hälsningar
  • Hej!
    Tack för påminnelsen. Inget svar ännu. Jag hör med mina kollegor på nytt.
    Allt gott!
    Anna
  • Hej!
    Nu har jag ett svar: Materialet är kartong med polyethylene terephthalate en yta som passar för förpackningar där temperaturmotstånd och en fettbarriär är viktig..
    Hoppas det är vad du ville veta.

    vänligen,
    Anna