Stinas kyckling

Hej Jag undrar varför stinas kyckling är slut i frysdisken? Jag har letat efter Stinas kyckling panna i olika butiker men den är slut överallt
Sara

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga. Vi har inte haft möjlighet att producera den på ett tag av olika orsaker och hoppas att den snart ligger i frysdiskarna igen men vi vet inte själva när det kan ske.
    Anna